sexta-feira, 19 de março de 2010

Dawn of July

Dawn of July

hey friend! Do you remember when we met?
I remember like it was today, and how I felt,
I could describe in detail
it was good to be in your arms
and how I felt secure with your way of looking at me

I was the last to realize that you've always been the best for me
and that from the moment I read your name in a newspaper,
I noticed you, but took time to note that from when
I looked in his eyes
I would be only his, to all always

Nothing in the world can replace every detail, I love you in
and not everyone loves the world, could be greater than my
you got me out of me and makes me lose track of my thoughts
thus unwittingly

Do not leave me alone in my dark world,
I do not hope for a beam of light,
if you are not giving me the sun
because the sun only comes when I see your smile in the morning

If I could have never agreed on the day I lost you
or if I might have agreed, to reality, the dream
you are to me

_______________________________________

Amanhecer de julho

hei amigo! Você lembra quando a gente se conheceu?
Eu me lembro como se fosse hoje, e como eu me senti,
eu poderia descrever em detalhes
como era bom estar nos teus braços
e como eu me sentia segura com teu jeito de me olhar

Eu fui a ultima a perceber que você sempre foi o melhor pra mim
e que desde o momento que eu li teu nome em um jornal,
eu reparei em você, mas demorei pra notar que
a partir de quando eu te olhei nos olhos
eu seria só sua, pra todo sempre

Nada no mundo pode substituir cada detalhe
que me encanta em você
e nem todos os amores do mundo,
poderiam ser maiores que o meu
você me deixa fora de mim, e me faz perder o rumo
dos meus pensamentos
assim, sem perceber

Não me deixe sozinha no meu mundo escuro,
não me de a esperança de um feixe de luz,
se você não for me dar o sol
porque o sol só nasce quando eu vejo teu sorrizo pela manha

Se eu pudesse nunca ter acordado no dia em que eu te perdi,
ou se eu pudesse ter acordado antes, pra realidade, do sonho
que você é pra mim


Cassiel Custódio